105,8 FM | 106,7 FM | 90,9 FM Dolny Śląsk
19 marca 2024 - wtorek Imieniny: Józefa, Bogdana

TERAZ
NA ANTENIE

>>

Arkadiusz Włodarski

Noc na HitPlanecie

Teraz
gramy

>>

105,8 FM | 106,7 FM | 90,9 FM Dolny Śląsk
19 marca 2024 - wtorek Imieniny: Józefa, Bogdana

*** MUZYCZNE RADIO W CYFROWYM SYSTEMIE DAB+ W CAŁEJ POLSCE: * Warszawa: kanał 11B * Wrocław: kanał 12B, nadajnik na budynku Sky Tower * Katowice: kanał 10B, nadajnik na budynku Altus * Łodź: kanał 10C * Gdańsk: kanał 5C, nadajnik na budynku Olivia Star * Kraków: kanał 9A * w woj. małopolskim i podkarpackim: kanał 10B * woj. śląskie: kanał 5B z dwóch nadajników * Opole: kanał 10C * Szczecin: kanał 12B * Andrychów: kanał 8D ***                  

Breaking News
19 marca 2024 - wtorek | Imieniny: Kamila i Szymona | NAJLEPSZE HITY NA DZIEŃ DOBRY

Reklama


Dlaczego reklama w radiu?

Radio dociera wszędzie. Może być słuchane w domu, w pracy, na spacerze, w samochodzie, na działce, plaży, przez 24 godziny na dobę. Dostępne jest w odbiornikach radiowych, telewizorach, na komputerach, laptopach, palmtopach, odtwarzaczach i smartfonach. Dociera do nas z eteru, z satelity, sieci kablowych i komórkowych. Swojej ulubionej stacji radiowej można słuchać w kraju i najodleglejszych zakątkach świata.

To tylko kilka z wielu powodów, dla których warto rozważyć reklamowanie się na radiowej antenie.

Według badań ośrodka Kantar Millward Brown:

  • radio jest powszechne - 91,9% Polaków w wieku od 15 do 75 lat słucha radia co najmniej raz w tygodniu (o 0,9% więcej niż w 2017 r.), zaś 72,4 % Polaków słucha radia (wzrost o 0,9 % w stosunku do poprzedniego roku) każdego dnia. Zasięg radia jest obecnie największy od wielu lat. Średni dzienny czas słuchania radia w zeszłym roku wzrósł do 4 godzin i 32 minut.
  • radio jest słuchane przez cały dzień a do godziny 16:00 jest to niezaprzeczalnie medium o najwyższym zasięgu
  • ok. 2/3 respondentów słuchających radia w internecie słucha go głównie w ciągu dnia i wieczorem w domu
  • ok. 1/3 respondentów słuchających radia przez sieć słucha go w czasie zajęć służbowych, jako medium towarzyszące w pracy na komputerze.
  • mimo, ze wciąż dominuje słuchanie radia przez tradycyjny odbiornik radiowy FM (67,8%),to Polacy coraz częściej słuchają tradycyjnych stacji radiowych przez internet (8%). Z kolei przez dekodery telewizji kablowych i platform satelitarnych robi to 3,2 % Polaków.
  • zasięgi słuchalności radia średnio-dziennie generowane są kolejno: 12,26 mln Polaków słucha radia w domu, 11,55 mln Polaków w samochodzie i 4,15 mln w pracy co jest jednym z najwyższych wskaźników w Europie i jest to bardzo dobra informacja dla agencji budujących kampanie reklamowe (długi i wysoki prime time). W dni powszednie wskaźniki słuchalności są znacząco wyższe niż w dni weekendowe, co pozwala łatwiej dopasowywać rozkład spotów do mniej zasobnych budżetów przy zachowaniu dużej efektywności reklamy.

Jakie są inne zalety radia?

  • słuchając radia można wykonywać także inne czynności, nierzadko związane z użyciem reklamowanego produktu (sprzątanie, gotowanie, prowadzenie samochodu)
  • reklama radiowa może być natychmiastowa. Od pomysłu do emisji wystarczy w naszej stacji tylko kilka godzin
  • radio jest "natrętne" - słuchasz nawet wbrew woli, bo nie możesz "zamknąć uszu"
  • radio jest wiarygodne i zdecydowanie pierwsze w dostarczaniu informacji
  • radio jest bardzo osobiste, ponieważ słuchamy tylko ulubionych stacji
  • radio jest samodzielnym nośnikiem reklamy, ale też przypomina o produktach i marki tych produktów, przypomina reklamy telewizyjne, internetowe czy prasowe – w ten sposób utrwala ich przekaz
  • radio jest bardzo dobrze zbadane i stosunkowo łatwo jest skierować reklamę do konkretnej grupy słuchaczy
  • radio jest tanie! Tania jest produkcja spotu, tani jest czas antenowy. Dzięki swojemu zasięgowi i powszechnej dostępności jest najtańsze w porównaniu z innymi mediami.

 

Radio w 2023 roku - stan, wyzwania, kierunki: przeczytaj koniecznie

 

Pobierz prezentację i dowiedz się dlaczego radio: Kliknij tu!

 

W samochodzie wygrywa radio: Kliknij

 

Co jest atutem naszej stacji?

  • profesjonalne doradztwo w zakresie reklamy radiowej
  • indywidualne podejście do klienta. Zapewniamy doradztwo i usługi drogą telefoniczną, mailową i osobiście u klienta
  • zapewniamy wiarygodne i przygotowane przez niezależne od nas ośrodki badawcze dane dotyczące aktualnej słuchalności na analizowanych rynkach radiowych
  • limitowana ilość spotów w bloku reklamowym
  • brak bezpośredniego sąsiedztwa reklam produktów konkurencyjnych
  • własne studio produkcyjne i najlepsi lektorzy
  • współpraca z najlepszymi agencjami reklamowymi w regionie i kraju
  • świetne wyniki słuchalności przekładające się na wysoką, niepowtarzalną w regionie skuteczność reklamy
  • posiadamy możliwość wspomagania radiowych kampanii reklamowych kampaniami internetowymi w najbardziej ekskluzywnych miejscach naszego popularnego w regionie portalu radiowego
  • teraz możemy też dotrzeć jeszcze precyzyjniej do różnych specyficznych grup docelowych właściwych dla internetu i portali społecznościowych
  • reklama radiowa rozszerzona o reklamę na naszym portalu pozwala na wzbogacenie przekazu o formy graficzne, zdjęcia czy filmy dotyczące Państwa firmy bądź produktu
  • dla firm najmniejszych, startujących na antenie Muzycznego Radia mamy w ofercie reklamę na stronach naszego portalu ze wspomaganiem na antenie radiowej - jednak w ilościach nie mniejszych niż tzw. próg skuteczności
  • klientom debiutującym i operującym skromnymi funduszami przeznaczonymi na reklamę jesteśmy w stanie na dobry początek zaoferować nieco tańsze pakiety reklamowe lokowane we wczesnoporannych, popołudniowych, wieczornych i weekendowych pasmach reklamowych, mniej obciążonych przez reklamę ogólnopolską.

Pasma te w Muzycznym Radiu mają porównywalne do tzw. „prime-time”, parametry słuchalności i zapewniają również wysoką skuteczność. Okresowo, w przypadku posiadania aktualnie na antenie wolnego czasu reklamowego, reklamodawcy rezygnujący z bardzo precyzyjnego, godzinowego systemu emisji swoich spotów na rzecz systemu pasmowego (6 godzin), mogą liczyć na okresowe, atrakcyjne upusty cenowe dla swoich kampanii reklamowych.

Stali klienci naszej stacji mogą liczyć na atrakcyjne preferencje. Nasz Dział Reklamy może zagwarantować wykonanie zarówno reklamy radiowej jak i internetowej przeznaczonej do emisji w naszej stacji i na naszym portalu. Zachęcamy naszych obecnych i przyszłych klientów do kontaktu z Działem Reklamy w celu uzyskania informacji i pozyskania aktualnej oferty na usługi reklamowe na antenie naszego radia i portalu informacyjno-muzycznym. 

 

W jednym miejscu uzyskują Państwo dostęp średnio do ok. 120 000 słuchaczy dziennie w zasięgu FM, ponad 680 000 słuchaczy tygodniowo, ponad 3 milionów słuchaczy w zasięgu działania FM Muzycznego Radia, w zasięgu DAB+ (testy w 12 prestiżowych lokalizacjach w kraju), dużą ilość słuchaczy w internecie (streaming), znaczącą ilość gości w miesiącu wizytujących portal generujący duży ruch na wielu ciekawych i urozmaiconych informacyjno-muzycznych podstronach.

 

Zobacz ostatnie badania słuchalności: grudzień 2020 - grudzień 2023

 

Zobacz rozmieszczenie i wielkości reklam na portalu: Kliknij tu!

 

Typowe wymiary reklamy na naszym portalu to:  674/240 px, 554/190 px, 554/400 px, 585/200 px, 1170/270 px, 580/270 px.

 

Orientacyjna mapka zasięgu:

Formularz kontaktowy

* - Pole obowiązkowe

Nasz zasięg

Zdjecie

Dolny Śląsk

Jelenia Góra, Legnica,
Wałbrzych, Wrocław
105,8 FM | 106,7 FM | 90,9 FM

Ludzie radia

Ryszard Pragłowski

PREZES MUZYCZNEGO RADIA
ryszard.praglowski@muzyczneradio.pl

Bożena Malik

KOORDYNATOR SPRZEDAŻY PRODUKTÓW MUZYCZNEGO RADIA
bozena.malik@muzyczneradio.pl

Beata Nowicka

SZEF DZIAŁU INFORMACJI / DZIENNIKARZ / WYDAWCA / SERWISANT
b.nowicka@muzyczneradio.pl

Tomasz Dudkiewicz

SZEF DZIAŁU MUZYCZNEGO
t.dudkiewicz@muzyczneradio.pl

Maciej Wowk

D J / AUTOR DMC / OPIEKUN PRAKTYK STUDENCKICH
m.wowk@muzyczneradio.pl

Zbigniew Deka

DJ
z.deka@muzyczneradio.pl

Arkadiusz Włodarski

DJ / WYDAWCA / SERWISANT / PRODUCENT "AUTORADIO"
a.wlodarski@muzyczneradio.pl

Ziutek Wieczorski

DJ
z.wieczorski@muzyczneradio.pl

Sebastian Wysoczański

DJ
s.wysoczanski@muzyczneradio.pl

Dawid Wenzel

DJ
d.wenzel@muzyczneradio.pl

Zobacz więcej